پرواز ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی

پرواز: ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی اجرای صحیح برجام اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی پاسخ مهرعلیزاده به شایعه شهردار شدنش در پایتخت کشور عزیزمان ایران

استاندار اصفهان راجع به بعضی شایعات مبنی بر ابراز میل به وی به حضور در شهرداری تهران، گفت: ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی جهت خود می‌دانم.

پاسخ مهرعلیزاده به شایعه شهردار شدنش در پایتخت کشور عزیزمان ایران

پاسخ مهرعلیزاده به شایعه شهردار شدنش در تهران

عبارات مهم : ایران

استاندار اصفهان راجع به بعضی شایعات مبنی بر ابراز میل به وی به حضور در شهرداری تهران، گفت: ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی جهت خود می دانم.

محسن مهرعلیزاده در گفت وگو با ایسنا، راجع به شایعه کاندیداتوری او جهت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: ضمن تقدیر از دوستان حاضر در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و مجلس شورای اسلامی که طی روزهای اخیر به بنده لطف داشته و در مورد مسئولیت شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت وگوهایی با اینجانب داشتند، اعلام می کنم که خدمت به مردم کشورم در هر مسئولیتی را باعث افتخار خود دانسته و امروز نیز تمام توان خود را معطوف وفای به عهد با مردم عزیز اصفهان کرده ام.

پاسخ مهرعلیزاده به شایعه شهردار شدنش در پایتخت کشور عزیزمان ایران

وی گفت: اکنون به همراه سایر همکارانم برنامه های مهمی در استان اصفهان در دست اجرا داریم و بر خود مورد نیاز می دانم که تا رساندن آن ها به آخر مطلوب، مسئولیت دیگری را نپذیرم و ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی جهت خود می دانم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین به اعضای محترم شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد می کنم که این بار از وقت پیش آمده استفاده کرده و یکی از مدیران جوان، دلسوز و پاکدست را جهت شهرداری پایتخت گزینش کنند.

استاندار اصفهان راجع به بعضی شایعات مبنی بر ابراز میل به وی به حضور در شهرداری تهران، گفت: ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی جهت خود می‌دانم.

پس از موافقت شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با استعفای محمد علی نجفی از سمت شهرداری تهران، نام بعضی افراد از جمله محسن مهرعلیزاده به عنوان گزینه های احتمالی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح شد. مهرعلیزاده که هم اکنون استانداری اصفهان را بر عهده دارد، مرداد سال گذشته به عنوان کاندیدای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برنامه های خود را به شورای شهر ارائه کرد ولی در نهایت جهت تصدی این سمت کاندیدا نشد.

واژه های کلیدی: ایران | تهران | اصفهان | برنامه | شهرداری | شورای شهر | مجلس شورای اسلامی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار