پرواز ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی

پرواز: ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی اجرای صحیح برجام اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران در بازار گوشی‌

رئیس صنف فناوران رایانه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به طرح رجیستری گوشی‌های گوشی راجع به شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران از عنوان رجیستری در بازار هشدا

شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران در بازار گوشی‌

شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده گران در بازار گوشی

عبارات مهم : بازار

رئیس صنف فناوران رایانه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به طرح رجیستری گوشی های گوشی راجع به شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده گران از عنوان رجیستری در بازار هشدار داد.

مهدی میرمهدی کمیجانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه زیاد کردن قیمت دلار برروی قیمت گوشی های گوشی هم تاثیر گذاشته هست، اظهار کرد: از طرف دیگر کسانی که در بازار به عنوان فروشنده گوشی های گوشی تلفن همراه فعالیت می کنند، از عنوان رجیستری به عنوان یک مزیت جهت فروش کالای ارزش استفاده می کنند. به این صورت که هنگامی که خریدار جهت خرید به آن ها مراجعه می کند، از او می پرسند که گوشی رجیستر شده است می خواهد یا نه؟ این در واقع علی رغم مقررات است چراکه اساسا گوشی رجیستر نشده نباید فروخته شود.

وی با بیان اینکه اجرای ناقص طرح رجیستری می تواند از علت های این بحران ها باشد، گفت: شاید اگر همه برندها مشمول طرح رجیستری می شدند، دیگر شاهد این اتفاقات در بازار نبودیم. هرچند از سویی نمی توان تاثیر زیاد کردن قیمت دلار بر قیمت گوشی های گوشی را نادیده گرفت لیکن حتی اگر کالایی قبل از زیاد کردن قیمت دلار خریداری شده است باشد، باز هم با قیمت دلار روز به فروش می رسد.

شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران در بازار گوشی‌

او با اشاره به اجرای فاز تازه طرح رجیستری که گوشی های هوآوی، تکنو، سونی و نوکیا را مشمول بر می شود ادامه داد: در بازار گوشی های گوشی اگر همه برندهای موجود منهای سامسونگ را تجمیع کنیم، مجموعا تا ۲۰ درصد بازار را تشکیل نمی دهند و تا زمانی که سامسونگ مشمول طرح نشود، این طرح ناقص می ماند. در حالی که سامسونگ همچنان در بازار مشغول یکه تازی است.

میرمهدی در ادامه با بیان اینکه طرح رجیستری اساسا هیچ هزینه ای ندارد، اظهار کرد: متاسفانه اخیرا در بازار از کلمه رجیستر استفاده ابزاری می شود تا قیمت گوشی ها را اضافه تر کنند.

رئیس صنف فناوران رایانه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به طرح رجیستری گوشی‌های گوشی راجع به شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران از عنوان رجیستری در بازار هشدا

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه همچنین به یک شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده گران در بازار گوشی های گوشی تلفن همراه هم اشاره و تاکید کرد: اخیرا به صورت پراکنده شنیده شده است که بعضی از فروشندگان کالای رجیسترنشده را به خریداران می فروشند و زمانی که فرد خریدار جهت بعد دادن گوشی خود مراجعه می کند، مبلغی را از او دریافت می کنند و جالب تر اینکه همان گوشی را دوباره بسته بندی کرده و به شخص دیگری می فروشند.

او با هشدار به مصرف کنندگان راجع به این شگرد اظهار کرد: چنانچه خریداران با این مقوله مواجه شدند حتما با مراجع ذیربط از جمله شرکت بازرسی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا، تعزیرات و سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند و مسئولان را در جریان این مسئله قرار بدهند.

وی در نهایت با بیان اینکه اگر قرار است طرح رجیستری جهت گوشی های گوشی تلفن همراه به صورت کامل انجام شود، نباید فرقی بین برندها باشد، تصریح کرد: در این مورد باید قانون جهت همه برابر باشد و نباید برندی را از قانون مستثنی کرد و هنوز معلوم نیست آیا برندی به گستردگی سامسونگ تاکنون مشمول رجیستری نشده است.

شگرد تازه بعضی از سوءاستفاده‌گران در بازار گوشی‌

واژه های کلیدی: بازار | رجیستری | سامسونگ | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار