پرواز ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی

پرواز: ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی اجرای صحیح برجام اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی دو بار خبر کتبی جهت موگرینی فرستادم / ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم‌گیری تازه سنای آمریکا راجع به کشور عزیزمان ایران گفت: این تصمیم در واقع نشان‌دهنده کوته‌نظری آمریکایی‌ها و سیاست غلط ا

دو بار خبر کتبی جهت موگرینی فرستادم / ظریف

ظریف: دو بار خبر کتبی جهت موگرینی فرستادم

عبارات مهم : ایران

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم گیری تازه سنای آمریکا راجع به کشور عزیزمان ایران گفت: این تصمیم در واقع نشان دهنده کوته نظری آمریکایی ها و سیاست غلط این کشور بخصوص بعد از اتفاقات اخیر هست. اگر به حدی برسد که بر اساس تشخیص هیأت نظارت نیاز به تصویر العمل داشته باشد، حتماً پیگیری می کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف که امروز (دوشنبه) جهت شرکت در نشست هر سال اسلو وارد نروژ شد، در پاسخ به پرسش روزنامه «اعتماد» مبنی بر اینکه “شما امروز با زن فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار دارید و همزمان قرار است امروز در سنای آمریکا طرح تحریم های تازه علیه کشور عزیزمان ایران بررسی شود؛ آیا در مورد اجرای صحیح برجام و تحریم های تازه آمریکا با ایشان گفت وگویی خواهید داشت؟” گفت: من در چند هفته اخیر دو بار خبر های کتبی جهت زن موگرینی در مورد بدعهدی های آمریکا و تأثیری که سیاست های مخرب این کشور در این زمینه بوجود آورده ارسال کرده ام و در جلسه کمیسیون یکسان هم که یکی دو ماه پیش بود نیز در این زمینه بحث شد که البته در این خصوص در جلسه آینده کمیسیون یکسان باز هم صحبت خواهیم کرد.

دو بار خبر کتبی جهت موگرینی فرستادم / ظریف

وی با اشاره به اینکه “در جلسه امروز با زن موگرینی این عنوان را یادآور خواهم شد”، افزود: تمرکز ما در این جلسه بر روی پرسشها منطقه ای است که اولویت مهمی جهت جامعه بین المللی هست. در مورد روند اجرای برجام هم کشور عزیزمان ایران و هم اروپایی ها متعهد به اجرای آن هستند و البته این روند بصورت طبیعی پیش می رود. کارشکنی ها و بدعهدی های ایالات متحده هم بحث جدیدی نیست و ما هم با آمریکا ارتباط اقتصادی چندانی به جز عنوان خرید هواپیما نداشتیم که آن عنوان هم علی رغم کارشکنی های آمریکا در حوزه های دیگر بخوبی پیش رفته است.

ظریف همچنین اظهار کرد: اتحادیه اروپا و چین و روسیه که طرف های مهم برجام هستند همواره تاکید کرده اند که قصد و عزم آن ها این است که روابط با کشور عزیزمان ایران را صرف نظر از این بدعهدی ها با جدیت پیگیری کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تصمیم‌گیری تازه سنای آمریکا راجع به کشور عزیزمان ایران گفت: این تصمیم در واقع نشان‌دهنده کوته‌نظری آمریکایی‌ها و سیاست غلط ا

وزیر امور خارجه با اشاره به تصمیم گیری تازه سنای آمریکا گفت: این تصمیم در واقع نشان دهنده کوته نظری آمریکایی ها و سیاست غلط این کشور بخصوص بعد از اتفاقات اخیر هست. اگر به حدی برسد که بر اساس تشخیص هیأت نظارت نیاز به تصویر العمل داشته باشد، حتماً پیگیری می کنیم.

وی افزود: تاکنون در برابر اعمال آمریکایی ها عمل متقابل انجام داده ایم و در برابر اضافه شدن افراد به فهرست تحریم ها اقدام متقابل کردیم، بطوریکه امروز 23 نفر و شرکت آمریکایی در فهرست تحریم های ما بعنوان اقدام متقابل قرار دارند و در آینده هم در این راستا اقداماتی خواهد شد.

ظریف در آخر گفت: همانطور که مدیر محترم مجلس هم گفتند، در پارلمان کارها متقابلی در مواجهه با عنوان سنای آمریکا صورت خواهد گرفت. ما هم کارها خود را در وزارت امورخارجه، شورای عالی امنیت ملی و هیات نظارت بر برجام انجام خواهیم داد.

دو بار خبر کتبی جهت موگرینی فرستادم / ظریف

واژه های کلیدی: ایران | سیاست | آمریکا | تحریم ها | آمریکایی | اجرای صحیح برجام | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار