پرواز ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی

پرواز: ایران سیاست آمریکا تحریم ها آمریکایی اجرای صحیح برجام اخبار سیاست خارجی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 8000 نفر در تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی خبر داد و گفت: داوطلبان

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

عبارات مهم : آموزش

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور از عضویت بیش از 8000 نفر در تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی خبر داد و گفت: داوطلبان تا اول آذر ماه جاری وقت دارند در این دوره عضویت کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی فوق صرفاً براساس سوابق تحصیلی(معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۶ از سوم آبان شروع شده است و تا اول آذر ماه ۹۶ ادامه دارد.

وی افزود: تمامی داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور عضویت کرده و یا عضویت نکرده اند) می توانند براساس اطلاعیه شرکت سنجش آموزش کشور تا مهلت زمانی اعلام شده است جهت عضویت مراجعه کنند.

به گفته مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور، متقاضیان می توانند تا اول آذرماه ۹۶ با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و کسب اطلاع از رشته های پذیرنده دانشجو در این مرحله نسبت به شرکت و گزینش کدرشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.

دکتر توکلی تاکید کرد: تا صبحگاه امروز تعداد 8 هزار 132 نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته عضویت کرده اند.

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

واژه های کلیدی: آموزش | دانشگاه | اخبار کنکور و دانشگاه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار